خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان خبرداد؛

افزایش ۱۰۷ هزار متر مربعی فضاى ورزش دانش آموزى آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۰۱۹۷

مدیرکل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربى از افزایش ١٠٧ هزار متر مربعى فضاى ورزش دانش آموزى استان آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی مطهرى در گفت و گو با خبرنگاران در رابطه عملکرد مجموعه تربیت بدنى و سلامت آموزش و پرورش استان آذربایجان غربى در بخش فضاهاى ورزشى گفت: با آغاز دولت سیزدهم نهضت ساخت فضاهاى  ورزشى آغاز و این مهم به طور جدى در استان آذربایجان غربى پیگیرى شده است.

وى افزود: در طى دولت مردمى سیزدهم بیش از ١٠٧ هزار متر مربع به فضاهاى ورزشى استان آذربایجان غربى اضافه شده است.

مطهرى در این رابطه ادامه داد: تعداد ٧ باب سالن ورزشى در طى دو سال اخیر به فضاهاى ورزش دانش آموزى استان اضافه شده که با احتساب این رقم، تعداد سالن هاى ورزشى مجموعه آموزش و پرورش استان آذربایجان غربى به  ١٢٠ باب رسیده است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربى به اجراى  طرح شهید سلیمانى در استان نیز اشاره کرد و گفت: با اجراى طرح شهید سلیمانى در کشور یک  تحول بزرگ در موضوع فضاهاى ورزشى اتفاق افتاده که استان آذربایجان غربى یکى از پیشروان این موضوع در سطح کشور است.

مطهرى گفت: ٨٦ زمین چمن مصنوعی، ٤٢ کلاس درس تربیت بدنى ، یک زمین چمن طبیعى و یک زورخانه دانش آموزى  در طى دو سال اخیر در سطح استان احداث و ایجاد شده است، همچنین کف پوش ٣٠ سالن ورزشى تعویض شده  و ١٩ مورد ایمن سازی و بهسازى  سالن هاى ورزشى  صورت گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز