خبرگزاری کار ایران

شهردار کرج:

اتوبوس‌های برقی به صورت رایگان در اختیار مردم کرج خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۹۰۳

شهردار کرج گفت: امروز با کمال خوشبختی باید این نوید را به مردم کرج بدهم اولین شهری در ایران هستیم که از نعمت اتوبوس برقی برخوردار شده‌ایم.

به گزارش ایلنا از البرز، مهرداد کیانی شهردار کرج در آیین افتتاح جایگاه شارژ خودروهای برقی و رونمایی از ۴٠ دستگاه اتوبوس برقی با بیان این مطلب گفت: این پروژه به همت مدیریت شهری کرج و همراهی شورای اسلامی شهر کرج با کمک هزار میلیارد تومانی دولت به مردم کرج تقدیم شده است.  

وی افزود: باید تاکید کنم شهر کرج این فرصت را داشته که اولین شهری باشد که از نعمت اتوبوس محیط‌زیستی برقی استفاده کند.

شهردار کرج همچنین ضمن ارایه گزارش کوتاهی در مورد بودجه شهری کرج، عنوان کرد: خوشبختانه امسال بودجه شهری از حدود چهار هزار میلیارد تومان به ٢١ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.  

شهردار تاکید کرد: شهروندان کرجی شاهد هستند که به همت مدیریت شهری امروز شهر کرج به یک کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شده و یکی از این پروژه های بزرگ عمرانی راه اندازی خط اتوبوس بی آر تی در خرداد ماه امسال است.  

مهرداد کیانی گفت: بنا به دستور اکید وزیر کشور از همین فردا صبح اتوبوس های برقی کرج در خیابان شهید بهشتی آن هم به صورت رایگان در خدمت شهروندان خواهد بود.

شهردار کرج در بخش پایانی صحبت‌های خود افزود: همچنین با هماهنگی لازم با سازمان شهرداری‌ها برای خرید تاکسی برقی نیز برای شهر کرج اقدام شده و باز هم کرج اولین شهر کشور خواهد بود که تاکسی برقی در آن فعال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز