خبرگزاری کار ایران

صیانت از ۸۰۰۰ فرصت شغلی در آذربایجان غربی با برگزاری ۲۰جلسه

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۸۹۸

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: طی سال گذشته با برگزاری ۲۰جلسه از ۸۰۰۰فرصت شغلی در استان صیانت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلسه هم اندیشی تحقق فرمان جهش تولید با مشارکت مردم مقام معظمی رهبری در سالن جلسات دادسرای انقلاب اسلامی ارومیه تشکیل شد.

ناصر عتباتی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی در این جلسه با بیان اینکه فعالان اقتصادی افسران جنگ اقتصادی کشور هستند گفت: بنا به فرمان مقام معظم رهبری در راستای سیاست گذاری جهت جهش تولید  در طول سال نشست ها و هم اندیشی های زیادی با فعالان اقتصادی برگزار می شود.

وی افزود: در جهت تحقق فرمان و شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم، تمامی دست اندرکاران وظیفه دارند برنامه هایی با استفاده از ظرفیت های موجود طرح ریزی کنند.

رئیس کل دادگستری استان افزود: امروز در خدمت افسران جنگ اقتصادی هستیم و تلاش خواهیم کرد برای تحقق فرمان رهبرمعظم انقلاب در خصوص جهش تولید هم مسائل را واکاوی و هم تصمیمات کاربردی اتخاذ کنیم چرا که فرمان مقام معظم رهبری از همه جهت تکلیف همگانی است و باید لبیک عملی به فرمان معظم له بگوئیم.

رئیس کل دادگستری استان یادآور شد: آذربایجان غربی ظرفیت های بزرگی در حوزه های گمرک، کشاورزی و صنعت دارد و می بایست از این ظرفیت ها با برنامه ریزی درست و صحیح نهایت بهره را برد.

مقام ارشد قضایی استان به آسیب های اجتماعی موجود اشاره و گفت: یکی از علت های مهم آسیب های اجتماعی و ارتکاب جرم در جامعه مشکل اشتغال و معیشت است که چنانچه واحدهای تولیدی فعالانه تولید را پیش ببرند یقینا این آسیب ها و جرایم به حداقل خواهد رسید.

عتباتی به حمایت های قضایی صورت گرفته از واحدهای تولیدی اشاره و گفت:در سال۱۴۰۲ بیش از ۴۷ بازدید از واحدهای تولیدی با ۲۰جلسه و ۳۰۰ مصوبه در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری در استان صورت گرفت و بالغ بر ۸۰۰۰ فرصت شغلی در استان صیانت شد.

مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیزدر این جلسه گفت: دستگاه قضایی در راستای تکالیف قانونی خود و دستورات ابلاغی ریاست معظم قوه قضائیه و دادستانی کل کشور گره گشایی از فعالیت های تولیدی و بنگاه های اقتصادی را جز تکالیف و وظایف خود می داند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز