خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صمت استان مطرح کرد؛

گره گشایی ۱۶ بنگاه اقتصادی در کارگروه تسهیل فارس

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۸۸۳

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: در راستای رسیدن به جهش و توسعه تولید و افزایش مشارکت مردم و بخش خصوصی اقدامات و مجموعه فعالیت های ساختاری وتوام با برنامه ریزی های مدون ضرورت دارد.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا ایزدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به موضوعات و مشکلات تعداد ۱۳ بنگاه اقتصادی طرح و تصویب در کارگروه تخصصی ذیل کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و بررسی مسائل تعداد ۳ بنگاه اقتصادی در کارگروه استانی، افزود:  تقسیط بدهی( امهال) در بانک های عامل و امور مالیاتی و ... بازمینه فعالیت فرآورده های لبنی  پیمانکاری و ... بررسی، مصوبات لازم و اجرایی تصویب و به دستگاه های ذی ربط ابلاغ شد.

ایزدی با تاکید بر تقویت مشارکت مردمی، بهبود معیشت و شرایط اقتصادی در توسعه و کیفیت تولید، ادامه داد: حمایت از تولید داخل، جهش تولید، رفع موانع کسب‌وکار، جذب سرمایه گذار و  ایجاد سرمایه گذاری های کلان دربخش‌های مختلف صنعتی، معدنی و تجاری، اشتغال‌زایی، اتکاء به توان علمی و پژوهشی،  توسعه شرکت های دانش بنیان به منظور افزایش علم و ثروت، توسعه صادرات، نوآوری و هوشمندسازی در صنعت، جلوگیری از تعطیلی بنگاه‌های تولیدی، صنعتی، معدنی، خدماتی و ... از جمله برنامه ها، سیاست و اقدامات مقتضی و لازم اداره صمت و دستگاه های ذی ربط اقتصادی در استان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز