خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

وضعیت ذخایر فراورده های نفتی در انبارهای نفت منطقه ارومیه مطلوب است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۷۳۴

مصرف روزانه ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر بنزین در منطقه ارومیه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه با اشاره به متوسط مصرف روزانه ۲ میلیون و ۳۰۰هزار لیتر بنزین در منطقه ارومیه گفت: وضعیت ذخایر فرآورده های نفتی در انبارهای نفت منطقه مطلوب است.

احمد مجرد در گفت و گو با خبرنگار ایلنا،از مطلوب بودن ذخایر فراورده های نفتی در انبارهای نفت منطقه ارومیه خبر داد و گفت: از بامداد روز حمله متقابل و افتخار آفرین جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی، در طول یک روز بالغ بر ۴ میلیون لیتر بنزین در سطح منطقه به مصرف رسید.

مجرد افزود: به شهروندان عزیز این اطمینان خاطر را می‌دهیم با ذخیره‌سازی مناسب، در حوزه توزیع سوخت به دوردست‌ترین نقاط و روستاهای صعب العبور نیز هیچ مشکلی وجود ندارد و همه تلاش کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطفه ارومیه برای توزیع انواع فرآورده های نفتی به نحو احسن در حال انجام است.

وی در رابطه با روند افزایشی و چشمگیر مصرف بنزین خاطرنشان کرد: هموطنان عزیز می توانند با مدیریت مصرف سوخت و رعایت موارد مربوط به مصرف بهینه، کارکنان این شرکت را در سوخت‌رسانی مطلوب به هموطنان یاری کنند.

وی خاطرنشان کرد: تمامی واحدهای عملیاتی و بازرسی منطقه ارومیه به منظور ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مشتریان عزیز با کنترل های روتین و نامحسوس از ۱۶۸ باب جایگاه های عرضه سوخت سطح منطقه فرایند تامین و توزیع مطلوب سوخت را کنترل می کنند.

به گفته مجرد متوسط مصرف روزانه بنزین در منطقه ارومیه ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر است.

مجرد با بیان اینکه  جلب رضایت مشتریان از اولویت‌های مهم شرکت ملی پخش به شمار می‌آید، تصریح کرد: از شهروندان عزیز می‌خواهیم تا با ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود از طریق شماره تماس‌های 33450660-044 پیام‌گیر منطقه و 09627 سامانه پاسخگویی و ارتباط با مشتریان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران را در ارائه هر چه بهتر خدمات یاری رسانند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز