خبرگزاری کار ایران

با برگزاری مجمع انتخابات؛

قورچی بیگی رئیس هیات نابینایان و کم بینایان استان قزوین شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۷۰۰

با برگزاری مجمع انتخابات هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان در استان با اکثریت آرا علیرضا قورچی بیگی بعنوان رئیس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان قزوین انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، مجمع انتخابات هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان قزوین روز سه شنبه با حضور مظلومی رئیس فدراسیون و علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان در محل اداره ورزش و جوانان قزوین برگزار شد. 

در این مجمع علیرضا قورچی بیگی تنها نامزد این هیئت برنامه پیشنهادی چهارساله خود را ارائه کرد و سپس رای گیری انجام شد. 

پس از رای گیری علیرضا قورچی بیگی با کسب ۱۱ رای برای چهار سال به عنوان رئیس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان قزوین انتخاب شد. 

همچنین ماه بانو شمسی به عنوان نایب رئیس، علی احمدی فر به عنوان خزانه دار و علی مهرپرور، زهرا نجفی و محسن جلیلوند به عنوان اعضای هیئت رئیسه معرفی و با رای اعضا انتخاب شدند. 

قورچی بیگی بیان کرد: هییت نابینایان از هیات های ویژه است چون جامعه هدف خاصی دارد و تعدد افراد و معرفی قهرمانان فراملی در دهه های گذشته به آن ویژگی بخشیده است.

وی افزود: در استان رشته گلبال و شطرنج در بخش آقایان و در بانوان رشته دومیدانی فعال بوده است و در دوره جدید دنبال تقویت رشته ها و ارتقای جایگاه آن هستیم

قورچی بیگی تصریح کرد: همچنین درصددیم  رشته های جدید مانند بولینگ را هم فعال کنیم. 

رئیس هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان قزوین یادآورشد: در دوره جدید به حوزه منابع انسانی و استعدادیابی هم توجه خواهیم کرد و قهرمانان باید حمایت شوند تا فعالتر ظاهر شوند. 

وی اظهارداشت: در حوزه منابع انسانی مدیریت هم مهم است و هیئت شهرستان‌ها و کمیته های تخصصی هم باید فعال شوند و در حوزه رویدادها هم برنامه ویژه ای داریم و با میزبانی اردوهای تیم ملی و برگزاری مسابقات درون استانی تلاش می کنیم اقدامات بیشتری صورت گیرد.

قورچی بیگی بیان کرد: در بخش مربیان و داوران هم با برگزاری کلاس‌های تخصصی و جذب نیروهای جدید قرار است این بخش را تقویت کنیم و در کنار آن جذب حامی مالی و تقویت روابط عمومی هیئت هم در اولویت است. 

علیرضا قورچی بیگی از قهرمانان مدال اور مسابقات پاراسیایی است.

کسب مدال طلای دانشجویان و دانش آموزان در رشته شطرنج و کسب مدال نقره در رقابت های آسیایی جاکارتا و یک مدال نقره و دو برنز در مسابقات آسیایی کشور چین از افتخارات این ورزشکار ملی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز