خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات درمانی مدیریت درمان استان زنجان:

الویت اصلی مدیریت درمان تامین اجتماعی ارتقا ء خدمات در مراکز است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۳۹۴

نسبت به جذب ۳۶ نفر پزشک بصورت قراردادی اقدام شده است

معاون خدمات درمانی مدیریت درمان استان، با اشاره به اینکه در سال گذشته نسبت به جذب 36 نفر پزشک بصورت قراردادی اقدام شده است، گفت: ارتقاء خدمات مراکز درمانی اولویت اول مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، بابک رضایی، امروز با اعلام این خبر، گفت: مدیریت درمان تامین اجتماعی  خدمات درمانی متنوعی را به  بیمه‌شدگان و بازنشستگان در استان ارائه می‌ کند.

معاون خدمات درمانی مدیریت درمان استان، ادامه داد: این خدمات از طریق  هفت مرکز درمانی  شامل 2 بیمارستان، 1پلی کلینیک و 4درمانگاه انجام می گیرد  که تمام خدمات درمانی  در این مراکزبصورت کاملا رایگان  به بیمه شدگان و بازنشستگان ارائه می شود.

وی، تصریح کرد: تا پایان  سال گذشته بیش از  2 میلیون800هزار مورد مراجعه سرپایی مراجعه به مراکز درمانی داشتیم که در مجموع نسبت به زمان سال 1401 حدوداً12 درصد افزایش مراجعه داشته‌ایم.

معاون خدمات درمانی مدیریت درمان  تأمین‌اجتماعی استان، افزود: طی سالهای گذشته سطح درمانی درمانگاه شهدای خرمدره از سطح عمومی به تخصص ارتقاء دادیم ، پلی کلینیک حکیم هیدجی  و درمانگاه روزبه در مرکز استان نوسازی و با حضور شرکای سازمان تامین اجتماعی مورد بهره برداری قرار گرفت.

رضایی، گفت: از آنجایی که نیروی انسانی، نیروی محرکه و قوه اصلی بخش درمان است، در راستای تقویت  نیروی انسانی در حوزه درمان نسبت به جذب 36 نفر پزشک بصورت قراردادی  در سال 1402 اقدام شده است.

وی، افزود: مدیریت درمان تامین اجتماعی در راستای ارتقای خدمات درمانی ، برای کنترل چهار بیماری اصلی دوران سالمندی شامل دیابت، فشارخون، بیماری‌های ریوی و سرطان  کلینیک های غربالگری در واحدهای تابعه اقدام نموده و طی سه مرحله اقدام به غربالگری اعضای محترم کانون های  بازنشستگی  و مستمری بگیری در سطح استان کرده است.

رضایی، افزود: در ارزیابی سطح رضایتمندی مراجعین از واحدهای درمانی مدیریت درمان براساس اطلاعات ماخوذه از سامانه CRM بیش از80درصد مراجعین از مراکز درمانی اعلام رضایت کرده اند.

معاون درمانی مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی استان، در پایان، از کشف  52 مورد کانسر (شامل 27مورد سرطان برست و 25 مورد سرطان روده بزرگ)در مراحل اولیه  خبر داد و گفت: واحدهای درمانی این مدیریت  در بحث غربالگری هم فعال هستند، غربالگری انواع سرطان که اگر در مراحل اولیه تشخیص داده شود  هم برای درمان بیمار و هم از نظر اقتصادی بسیار مؤثر و مفید است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز