خبرگزاری کار ایران

طرح سئوال از شهردار رودان کلید خورد؛

سئوالات چهارعضو شورای شهر رودان به شهردار ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۳۲۹

چهار عضو شورای اسلامی شهر رودان با تسلیم نامه‌ای به رئیس شورای اسلامی این شهر خواستار اقدام قانونی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، چهار عضو شورای اسلامی شهر رودان با تسلیم نامه‌ای به رئیس شورای اسلامی این شهر خواستار اقدام قانونی شدند.

در این نامه که به امضای حسن وطنخواه، مصیب داوری، ولی اله واحدی و مصطفی نجفی  رسیده، خطاب به رئیس شورای اسلامی شهر رودان  آمده است: با توجه به نگرانی های موجود در عملکرد و اولویت های شهرداری رودان که بدون در نظر گرفتن صلاح شهرداری بوده  و برخی  اهمال کاری ها در انجام موارد ،وظایف  و مصوبات شورا صورت پذیرفته که نتیجه آن عقب ماندگی در اجرای طرح ها و برنامه ها و نارضایتی شهروندان از حوزه مدیریت شهری رودان شده است  لذا  اعضای شورای اسلامی شهر رودان در راستای ایفای وظیفه نظارتی، موارد و سئوالات خود را که به صورت شفاهی و کتبی تذکر داده شده و تاکنون پاسخ قانع کننده ای دریافت نکرده اند جهت انجام  اقدامات  قانونی تقدیم می دارند. 

براساس پیگیری خبرنگار ایلنا، رئیس شورای اسلامی شهر رودان نیز سوالات طرح شده اعضای شورای شهر  را  به صورت مکتوب  به شهردار رودان  ابلاغ کرد . مطابق  ماده ۸۳ قانون تشکیلات و وظایف انتخابات شورای اسلامی کشور، چنانچه یک یا چند نفر از اعضای شورای شهر به عملکرد شهردار اعتراض یا ایرادی داشته باشند، می‌توانند موضوع را به صورت سؤال مطرح کنند. رئیس شورا سؤال را کتباً به شهردار اطلاع خواهد داد و حداکثر ظرف ده روز پس از ابلاغ، شهردار موظف به حضور در جلسه عادی یا فوق العاده شورا و پاسخ به سؤالات است.

حجت جاودان مرداد 1400با سه رای مو.افق از مجموع 5 رای به عنوان شهردار رودان انتخاب شد اما بهمن ماه 1401طرح سئوال از وی منجر به  فرصت سه ماهه برای رفع نواقص موجود شد. به نظر می‌رسد نارضایتی های عمومی در معطل ماندن برخی پروژه های شهری از مهمترین دلایل طرح سئوال از شهردار رودان باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز