خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان:

در فرایند نهضت ملی مسکن دستگاه‌های اجرایی ملزم به تسریع در اجرای تعهدات خود هستند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۱۵۶

استاندار لرستان گفت: در فرایند نهضت ملی مسکن تمامی دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان ملزم به تسریع در اجرای تعهدات خود هستند.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار در جلسه ستاد بازآفرینی شهری و شورای مسکن استان بر لزوم تسریع در انجام تعهدات دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در فرایند اجرای نهضت ملی مسکن تاکید و اظهار کرد: بخشی از تعهدات استان در نهضت ملی مسکن مربوط به بازآفرینی شهری و بافت‌های فرسوده و در حوزه شهرداری‌هاست بنابراین به منظور تسریع در کار نیاز است الزاماتی برای آن‌ها در نظر گرفته شود.

وی افزود: شهرداران نسبت به ثبت روزانه آمار صدور پروانه ساخت در حوزه بازآفرینی شهری اقدام کنند.

استاندار لرستان به طرح‌های تشویقی بازآفرینی شهری اشاره و عنوان کرد: برای ساختمان‌هایی که در محدوده بازآفرینی شهری فاقد سند رسمی هستند و قصد نوسازی و تجدید بنا را دارند با اخذ استعلام بلامانع از راه و شهرسازی، منابع طبیعی، ثبت اسناد و دستگاه‌های مرتبط با موضوع پروانه ساختمانی صادر می‌شود.

وی ادامه داد: نظام مهندسی نسبت به تصویب میزان تخفیف در هزینه‌های طراحی و نظارت در محدوده‌های محل هدف بازآفرینی اقدام کند و نتیجه را به دبیرخانه این ستاد گزارش دهد.

زیویار خاطر نشان کرد: شهرداری‌ها نسبت به شناسایی و معرفی مناطق حائز شرایط مناطق بازآفرینی شهری به منظور بهره‌مندی این محدوده‌ها از تسهیلات و مشوق‌های تصویب شده اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز