خبرگزاری کار ایران

​ رئیس کمیسیون عمران شورای شهر صدرا :

مهم ترین علت عقب ماندگی صدرا تعاونی ها است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۹۰۳۶

​رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر صدرا با بیان اینکه در شهر صدرا بیش از چهار هزار تعاونی با عناوین مختلف ملک و زمین گرفته‌اند ، گفت: از دو هزار و پانصد متر تا دویست و سیصد هکتار تعاونی ها زمین تحت تملک دارند.

به گزارش ایلنا، زارع با بیان اینکه مشکلات عمده صدرا در بحث زیر ساخت‌های شهری است و مطالبه مردم نیز عمدتا به همین سمت می‌باشد عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین علت عقب ماندگی شهر صدرا همین تعاونی‌ها وعدم تبعیت آن‌ها از مفاد قراردادی است.

زارع در ارتباط با وظایف تعاونی‌ها افزود: ایجاد مسوولیت تأمین و احداث مراکز خدماتی و فضای سبز، آموزشی، درمانی، پارک‌ها و فضای سبز که در تعهدات آن‌ها نیز آمده است و نسبت به تملکی که داشته‌اند تعهداتی مانند اجرایی آب، برق، گاز، فضای سبز، آموزشی، درمانی و تمام این موارد را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: اما از زمانی که شرکت عمران کار را به تعاونی‌ها واگذار کرد آن‌ها نیز به وظایف خود عمل نکردند که باعث شده است امروز شهر صدرا با چالش زیر ساختی از جمله فضای سبز، آموزش و … رو به رو باشد.

رییس کمیسیون عمران شورای شهر صدرا گفت: یک موضوع مشابه این مورد وجود داشت که با مشکل فاضلاب رو به رو بودند که تعاونی را با کمک دستگاه قضا موظف کردیم شبکه فاضلاب آن محله را که ارزش اعتباری امروز آن تقریبا به اندازه ۸۰ میلیارد تومان است اجرا نماید، بنابراین اگر تعاونی‌ها پای کار بیایند بخش عمده‌ای از مشکلات زیرساختی شهر صدرا از این طریق حل خواهد شد.

زارع با بیان اینکه این وظیفه آن‌ها است و مکلف هستند کار را انجام دهند گفت: تعهد داده‌اند که نیاز است اکنون به تعهدات خود عمل کنند، در غیر اینصورت انتظار می‌رود دستگاه قضا در جهت احقاق حقوق مردم برخورد کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز