خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان خبرداد:

توقیف بنز 200 میلیاردی در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۸۷۱

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از توقیف یک دستگاه سواری کاروان بنز مایباخ گذر موقت فاقد مدارک به ارزش 200 میلیارد ریال در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سرهنگ حسین بدری،  امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: عوامل دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اطلاعات عملیات پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از حمل یک دستگاه سواری کاروان "بنز مایباخ" گذر موقت فاقد اعتبار پلاک با یک دستگاه کامیونت خودرو بر مطلع شده و توقیف خودرو مذکور را در دستور کار قرار دادند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان، افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در عوارضی اتوبان تبریز- زنجان کامیونت خودرو بر حامل  خودرو کاروان بنز مایباخ گذر موقت را پس از رویت با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند.

سرهنگ بدری، ادامه داد: ماموران در بررسی اصالت خودرو متوجه نبود اعتبار کارت خودرو و پلاک گذر موقت شده لذا کامیونت حامل بنز به مقر انتظامی دلالت و خودرو بنز مکشوفه تحویل انبار سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان شد.  

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان، با اشاره به اینکه کارشناسان، ارزش تقریبی خودرو مکشوفه را 200 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و اقدامات قانونی در حال  پیگیری است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز