خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان خبرداد؛

تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر، الگوی مناسب برای کار جهادی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۵۷۲

استاندار لرستان گفت: تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد، الگوی مناسب برای کار جهادی است.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار امروز شنبه در آیین افتتاحیه تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد پس از یاد و گرامی‌داشت شهدا بالاخص شهدای جاویدالاثر مهمترین دلیل مشکلات ترافیکی شه را شرایط توپوگرافی عنوان و اظهار کرد: امروزه پدیده ترافیک  یکی از مهمترین مشکلات شهری و مسائل اجتماعی تبدیل شده که بر فعالیت‌های اجتماعی اثرگذار است.

وی ادامه داد: ترافیک باعث هدررفت وقت و موجب استهلاک خودروها، سوخت، هزینه و دیگر ضررهای اقتصادی می شود.

استاتدار لرستان از ماموریت‌های اصلی مدیران و مسئولین در نظام مقدس جمهوری اسلامی را نگاه مسئولانه به حوزه فعالیت خود برشمرد و گفت: تمامی دستگاه‌ها و نهادها باید در اجرای پروژه‌ها و کارها همدل و همراه باشند.

وی ادامه داد: پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر خرم‌آباد  الگوی مناسبی برای یک کار جهادی بود که همه دستگاه‌ها با همدلی و همراهی موجب شدند این طرح حدود ۸ماه زودتر از موعد در قرارداد به بهره‌برداری برسد.

زیویار خاطر نشان کرد: در اجرای این پروژه کسی به دنبال نام و آوازه نبود، بلکه همگی بدنبال حل گره ترافیکی سنگین در این نقطه بودند.

احداث این تقاطع غیرهمسطح یکی از مهمترین طرح های حوزه شهری خرم آباد بود که عملیات اجرایی آن با هدف رفع مشکلات ترافیکی منطقه در دستور کار شهرداری قرار گرفت که طول این تقاطع ۳۷۰‌ متر ، ارتفاع روگذر تا بلندترین نقطه نیز هشت متر می باشد همچنین ۲۴ شمع ۱۰ متری و ۳۲ تیر فلزی در ساخت آن به کار برده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز