خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان خبر داد؛

الکترونیکی شدن نوزده هزار و ۹۷۵ پروانه کسب کاغذی در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۳۷۶

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان گفت: این استان‌ با تبدیل نوزده هزار و ۹۷۵ مجوز کاغذی به شناسه یکتا، همچنان در صدر جدول رتبه‌بندی استان‌ها در حذف پروانه‌های کسب کاغذی قرار دارد.

به گزارش ایلنا، علی محمدی امروز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: براساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوزهای قدیمی و کاغذی باید، تبدیل به مجوز الکترونیکی (شناسه‌ یکتا) شوند و کسب و کارهایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می شوند.

وی عنوان کرد: همچنین با هوشمند شدن خدمات دولت در آینده نزدیک، صاحبان کسب وکارهایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب و کار کشور qr.mojavez.ir نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهد شد.

محمدی افزود: متقاضیان می‌توانند ️با گوشی همراه خود و ورود فقط ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir)، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی لرستان تصریح کرد: مهلت تبدیل مجوزهای قدیمی و کاغذی به شناسه یکتا تا پایان اردیبهشت ماه سال‌جاری تمدید شده و از ابتدای سال ۱۴۰۳ بانک‌ها و مراکز دولتی به دارندگان مجوزهای قدیمی خدماتی ارائه نخواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز