خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر:

مسئولان استان قزوین اگر به فکر آینده تیم نباشند نهال جوان این تیم به زودی خشک خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۱۳۷

شمس آذر امروز اصلا به تیم حریف اجازه خودنمایی و فرصت نداد

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین گفت: بچه های ما امروز اصلا به تیم حریف اجازه خودنمایی و فرصت ندادند تا جایی که می توانستیم با نتیجه بهتر و گل های بیشتر بازی را به پایان برسانیم، به هر حال من همیشه به شایستگی بازیکنانم اعتقاد داشته ام.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سعید دقیقی روز جمعه در کنفرانس خبری بعد از بازی با تیم فوتبال خوزستان، اظهار کرد: بازیکنان ما امروز در برابر حریف خوزستانی خود خیلی خوب ظاهر شدند، هرچند امروز و از همان ابتدای بازی می خواستیم متفاوت باشیم و یکی از بهترین بازی های خود را ارایه دهیم.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین با اشاره به اینکه در بازی امروز تیم ما یک تیم بود که توانست موقعیت های زیادی را خلق کند، افزود: باید از فردا خود را برای دیدار با استقلال تهران آماده کنیم و به همین جهت از مسئولان استان به ویژه استاندار و شهرداری قزوین درخواست داریم تا شرایط به گونه ای فراهم شود تا تماشاگران ما بتوانند به راحتی تیم ما را در این دیدار حساس همراهی کنند.

دقیقی در ادامه به وزش باد در ورزشگاه اشاره کرد و یادآور شد: اگرچه در نیمه نخست این دیدار باد بر علیه ما بود اما باز هم توانستیم خلق موقعیت کنیم و این در حالی است که بنده نهایت احترام را برای فوتبال خوزستان و به ویژه فولاد داشته و دارم.

به گفته وی، تیم شمس آذر قزوین از دقیقه ابتدایی این دیدار سرتا پا حمله بود و می توانست حداقل پنج تا ۶ گل را هم به ثمر برساند.

این مربی ورزشی در رابطه با آخرین وضعیت تیم خود، اظهار کرد: بازیکنان ما برای حضور در رقابت های لیگ برتر کم‌ تجربه هستند و به غیر از ۲ بازیکن که تجربه لیگ برتر دارند، مابقی آنها در حال کسب تجربه قرار دارند اما به هر حال همین بازیکنان جوان شایسته پیشرفت می باشند.

دقیقی ادامه داد: فراز امامعلی و عیسی مرادی بازیکنان تمام کننده‌ای نیستند، بازیکن تمام کننده ما رحمان جعفری بود که دارای قرارداد ۶۰۰ میلیارد ریالی بود و از تیم ما نیز جدا شد.

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر در پایان گفت: برای قراردادهای تیم باید یک کارگروه ویژه در استان تشکیل شود و اگر دست اندرکاران استان به فکر این مساله و آینده تیم نباشند نهال جوان این تیم به زودی خشک خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز