خبرگزاری کار ایران

۳ تصادف در جاده های زنجان ۶ مصدوم‌ برجای گذاشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۰۰۸

۲ رها سازی توسط هلال‌احمر

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در شبانه‌ روز گذشته سه فقره تصادف ۶ مصدوم‌ برجای گذاشت، تیم های عملیاتی هلال احمر ۲ نفر را رها سازی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حکمت‌اله هاشمی، امروز جمعه با اعلام این خبر، افزود: ساعت ۱۸:۴۸ روز گذشته گزارش یک فقره تصادف توسط اورژانس جهت امدادرسانی به ندای امداد اطلاع داده شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، ادامه داد:  این تصادف در کیلومتر چهار شهر قیدار به زرین رود در برخورد پراید با عابر پیاده اتفاق افتاد.

وی، گفت: ۲ تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای کرسف با آمبولانس و ست هیدرولیک نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.

هاشمی، ادامه داد: تیم های عملیاتی اقدام به رهاسازی  فرد فوت شده محبوس در زیر خودرو کردند.

وی، از واژگونی خودروی سواری دنا در لاین جنوبی کیلومتر ۹۹ آزادراه زنجان-قزوین خبرداد و افزود: این تصادف توسط مردمی به ندای امداد اطلاع داده شد و ۲ تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای صنعتکار شهرستان ابهر با آمبولانس و ست نجات هیدرولیک برای امدادرسانی اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: در این حادثه پنج سرنشین این خودرو مصدوم شده بودند که پس از انجام اقدامات کمک های اولیه یکی از مصدومان توسط هلال احمر و مابقی توسط اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

هاشمی سومین حادثه روز گذشته را واژگونی پژو پارس در کیلومتر ۱۲ جاده خدابنده به بیجار سه راهی روستای قره محمد بیان کرد و اظهارداشت:  این‌ حادثه یک مصدوم محبوس شده در  خودرو داشت که توسط تیم های عملیاتی کرسف رهاسازی و جهت انتقال به بیمارستان به اورژانس تحویل داده شد.

وی از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز