خبرگزاری کار ایران

فعالیت 285 پروژه آبرسانی سال گذشته در استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۷۵۳

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: سال گذشته 285 پروژه آبرسانی در سطح این استان در دست اجرا بود که از این تعداد 233 پروژه مربوط به تأمین آب در مناطق روستایی و 52 پروژه نیز مربوط به پروژه‌های آبرسانی در بخش شهری بوده است.

به گزارش ایلنا، حشمت‌الله عباسی افزود: در این بازه زمانی اصلاح و توسعه 340 کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع آب در استان مرکزی عملیاتی شد که 288 کیلومتر از آن در مناطق روستایی و 52 کیلومتر دیگر مربوط به مناطق شهری بوده است.

وی ادامه داد: همچنین سال گذشته برای تأمین آب مورد نیاز در استان مرکزی 53 حلقه چاه جدید حفر شد. از این تعداد 45 حلقه چاه در روستاها و 8 حلقه نیز در سایر مناطق و محدوده‌های شهری جانمایی و حفر شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی همچنین به احداث 51 باب مخزن ذخیره آب با مجموع ظرفیت 12 هزار و 170 مترمکعب اشاره کرده اظهار داشت: از این تعداد مخازن 44 باب در روستاها و 7 باب نیز در مناطق شهری ساخته شده است.

عباسی به فرایند تأمین آب در استان مرکزی اشاره داشته و تصریح کرد: آب مورد نیاز استان از 726 حلقه چاه، 42 رشته چشمه و 26 رشته قنات تأمین می‌شود. در بخش شهری 337 هزار مشترک و در روستاها 169 هزار مشترک آب و فاضلاب وجود دارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز