خبرگزاری کار ایران

طی ۲۴ ساعت گذشته؛

۱۸ نفر در حوادث ترافیکی خراسان رضوی مصدوم شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۵۱۳

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: سه حادثه تصادف که در شبانه روز گذشته به طور جداگانه در جاده های شهرستان های مشهد، نیشابور و تایباد خراسان رضوی رخ داد منجر به مصدومیت ۱۸ نفر و انتقال آنها به بیمارستان شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، محمد علیشاهی افزود: حادثه نخست واژگونی یک دستگاه خودروی سواری سمند ساعت ۱۶ و ۳۹ دقیقه عصر دیروز در تایباد، از سمت "کرات" به "آبقه"، رخ داد که این حادثه هفت مصدوم در پی داشت.

وی ادامه داد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه ، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد و تمامی مصدومان به بیمارستان خاتم الانبیا تایباد منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: حادثه دیگر تصادف ۲ دستگاه خودرو پی کی و وانت در ساعت ۱۸ و ۵۶ دقیقه عصر دیروز در جاده مشهد به سرخس نرسیده به پیچ "آبروان" رخ داد که این حادثه ۶ مصدوم برجای گذاشت.

علیشاهی افزود: برای امدادرسانی به مصدومان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد و تمامی مصدومان به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شدند.

وی ادامه داد: حادثه دیگر واژگونی یک دستگاه خودرو سواری ۲۰۶ در ساعت ۲ و هفت دقیقه دیشب در جاده مشهد به نیشابور و در ۵۵ کیلومتری نیشابور رخ داد که این حادثه پنج مصدوم برجا گذاشت.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برای امدادرسانی به مصدومان، ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد و تمامی مصدومان به بیمارستان حکیم نیشابور منتقل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز