خبرگزاری کار ایران

در شبانه روز گذشته انجام شد؛

امدادرسانی هلال‌احمر زنجان به ۱۱ نفر در حوادث

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۴۵۷

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: تیم های عملیاتی هلال احمر استان در شبانه روز گذشته به ۱۱ نفر از هموطنان در حوادث امدادرسانی کرده اند.

به گزارش ایلنا از زنجان، حکمت اله‌هاشمی، امروز ضمن تبریک عید سعید فطر در جمع خبرنگاران افزود: ساعت ۲:۴۱ بامداد سه شنبه گزارش واژگونی خودروی ساینا توسط اورژانس  جهت امدادرسانی به ندای امداد اطلاع داده شد.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان، ادامه داد: ۲ تیم عملیاتی با آمبولانس و ست نجات هیدرولیک از پایگاه امداد و نجات جاده ای صنعتکار شهرستان ابهر برای امدادرسانی اعزام شدند.

هاشمی، افزود:  این تصادف در کیلومتر ۱۰۵ لاین شمالی آزادراه زنجان-قزوین  چهار مصدوم برجا گذاشته بود.

وی، گفت: تیم های عملیاتی  اقدام به انجام کمک های اولیه برای مصدومان کردند و ۲ نفر از مصدومان توسط هلال احمر و ۲ نفر دیگر نیز توسط اورژانس به بیمارستان الغدیر ابهر منتقل شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان،  گفت: این عملیات ساعت ۴:۲۱ بامداد پایان یافت.

هاشمی، به امدادرسانی ۶ نفر گرفتار در برف و کولاک اشاره کرد و اظهارداشت:  امدادرسانی برای این هموطنان توسط مردم به ندای امداد در ساعت ۲۲:۱۰ سه شنبه شب  اطلاع داده شد.

وی، ادامه داد: این تعداد در کیلومتر ۲۶ جاده چورزق به ماسوله در مسیر روستای گندم آباد   گرفتار  این شرایط جوی شده بودند که تیم کوهستان با امدادرسانی آنها را به منطقه امنی منتقل کردند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان ،گفت:  پایان عملیات امدادرسانی در ساعت ۱:۵۱ بامداد چهارشنبه بود.

هاشمی، از وقوع تصادف زنجیره‌ای ۱۴ خودور در لاین شمالی کیلومتر ۳۰  آزادراه زنجان-قزوین خبرداد و یادآوری کرد:  این حادثه ساعت ۲۲:۲۹ دقیقه توسط اورژانس به ندای امداد جهت‌ امدادرسانی اطلاع داده شد.

وی خاطرنشان کرد:  ۲ تیم عملیاتی از پایگاه امداد و نجات جاده ای شمالغرب همراه با آمبولانس و ست هیدرولیک نجات اعزام شدند.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان،گفت:  در این حادثه تیم عملیاتی اقدام به پانسمان مصدومان که دچار ترومای قفسه سینه و دست و پا  شده بودند کرد و یک نفر نیز  سرپایی مداوا شد.

هاشمی، افزود: ۲ نفر از مصدومان حادثه توسط هلال احمر به مراکز درمانی منتقل و در مسیر تحویل اورژانس شد.

وی، اضافه کرد: این حادثه ۱۲ مصدوم داشت که عملیات امدادرسانیدر ساعت ۲:۲۵ بامداد پایان یافت.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان، از هموطنان خواست، در صورت گرفتار شدن در حوادث و سوانح برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز