خبرگزاری کار ایران

به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم؛

فارس میزبان مسابقات ورزشی فرهنگیان کشور می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۱۲۰

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس گفت: به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در اردیبهشت ماه جشنواره و مسابقات ورزشی دوره ی ابتدایی، متوسطه استان فارس و فرهنگیان سراسر کشور در شیراز و سایر شهرهای استان برگزار خواهد شد.

یه گزارش ایلنا، سید کاظم حسینی در ششمین جلسه شورای ورزش مدارس استان گفت: شورای ورزش مدارس به منظور زمینه سازی تحقق اهداف ساحت های نظام تعلیم و تربیت به ویژه تربیت زیستی و بدنی شکل گرفته است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش فارس ادامه داد: هدف از برگزاری منظم این جلسات، الهام گرفتن از مفاد مرتبط سند تحول، برنامه های پنج ساله توسعه و سیاست های کلی نظام در حوزه تربیت بدنی و ورزش در راستای رشد و اعتلای تربیت بدنی و ورزش در بین دانش آموزان است.

حسینی گفت: به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در اردیبهشت ماه جشنواره و مسابقات ورزشی دوره ی ابتدایی، متوسطه استان فارس و فرهنگیان سراسر کشور در شیراز و سایر شهرهای استان برگزار خواهد شد.

وی همچنین افزود: به همین مناسبت همایش کوهپیمایی فرهنگیان و صعود به قله بل واقع در شهرستان اقلید با حضور فرهنگیان ۸ استان همجوار در اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

رییس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش فارس نیز گفت: مسابقات ورزشی مرحله کشوری فرهنگیان به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بخش آقایان در رشته های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز و کوهپیمایی و در بخش بانوان در رشته های والیبال، تنیس روی میز و کوهپیمایی با حضور ۲ هزار و ۷۰۰ فرهنگی در قالب ۲۶۶ تیم، نیمه دوم خرداد ماه به میزبانی شیراز برگزار می شود.

ابوذر زیدآبادی نژاد تاکید کرد: جشنواره فرهنگی ورزشی دانش آموزی با حضور ۵ هزار و ۹۶۹ دانش آموزان دوره ابتدایی در قالب ۶۳۹ تیم برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: دانش آموزان دوره ی ابتدایی در رشته های فوتسال، والیبال، بسکتبال، هندبال، دو و میدانی، شطرنج، تنیس روی میز، بدمینتون، ژیمناستیک، طناب زنی، بازی های فکری، جشنواره پدر و پسر/ مادر و دختر و مرشد خوانی و زورخانه ای(ویژه پسران) و دانش آموزان متوسطه اول در رشته های شنا، دو و میدانی، ژیمناستیک، بازی های فکری و کشتی آزاد و فرنگی(ویژه پسران) به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس اداره تربیت بدنی و فعالیت های ورزشی آموزش و پرورش فارس تصریح کرد: این مسابقات به میزبانی ۱۹ منطقه و شهرستان(نواحی چهارگانه شیراز، اقلید، جهرم، لارستان، فیروزآباد، خرم بید، مرودشت، بیضا، سپیدان، بختگان، نی ریز، فسا، کازرون، آباده، عشایری و مجموعه های ورزشی اداره کل) برگزار می شود.

زیدآبادی نژاد افزود: تیم های منتخب فرهنگیان و دانش آموزی پس از برگزاری اردوی انتخابی به مسابقات کشوری که در تابستان برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز