خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خبرداد؛

صدور مجوز تامین داروهای خاص و شیمی درمانی به هلال احمر

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۷۰۷۷

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مجوز تهیه و توزیع داروهای خاص و شیمی درمانی توسط معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی این استان به داروخانه هلال احمر زنجان صادر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حکمت الله هاشمی  در جمع خبرنگاران، افزود: از دانشگاه علوم پزشکی استان در خصوص اعتمادی که به جمعیت هلال احمر دارند قدردانی می‌کنم.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان، ادامه داد: خوشبختانه مجوز تامین و توزیع داروهای خاص و شیمی درمانی در کمیسیون ماده 20 معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی زنجان به تصویب رسید و مجوز آن به داروخانه هلال احمر زنجان صادر شد.

وی، گفت: در نخستین مرحله یک قلم از داروهای خاص شیمی درمانی توسط داروخانه هلال احمر زنجان تهیه شده است.

 هاشمی، گفت: انتظار است سازمان های بیمه گر نسبت به پوشش بیمه ای و تسهیل و تسریع در پرداخت مطالبات بیمه ای اقلام دارویی مذکورداروخانه جمعیت هلال احمر مساعدت لازم را داشته باشند.

وی، یادآوری کرد: امیدواریم با توجه به ظرفیت هلال احمر و برنامه های حمایتی در حوزه دارو و درمان در این مجموعه بتوانیم به بیماران نیازمند خدمات شایسته ای را ارائه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز