خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری استان:

۱۵۵۰ ناوگان جاده‌ای گلستان برای جابجایی مسافران در تعطیلات عید فطر آمادگی دارند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۲۷۳

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: برای جابه جایی و حمل و نقل مسافران در تعطیلات عید سعید فطر۱۵۵۰ناوگان بخش عمومی آماده خدمات رسانی هستند.

به گزارش ایلنای گلستان، محسن عامریون با اشاره به آمادگی ۱۵۵۰ ناوگان برای جابه جایی مسافران در تعطیلات پیش رو، اظهار داشت: برنامه ریزی ها و اقدامات لازم برای استفاده حداکثری از توان و ظرفیت ناوگان حمل و نقل مسافری صورت گرفته بطوریکه برای استفاده از این امکان، جلسات متعددی با تشکل های صنفی بخش مسافر و شرکت های مسافربری استان صورت گرفته تا با زمان بندی منظم حرکت ناوگان و سرویس های فوق العاده، خدمات مناسب و مطلوبی به مسافرین داده شود.

وی با بیان اینکه شرایط پیش فروش بلیط  نیز از طریق حضوری و غیر حضوری فراهم شده است، گفت: هماهنگی های لازم برای خرید حضوری بلیط در پایانه های مسافری استان و بلیط اینترنتی از طریق سامانه های مجاز.انجام شده است.

وی در پایان افزود: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها بصورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان هستند و مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی می‌توانند شکایات خود را با این سامانه مطرح کنند.

از ۲۴ اسفند گذشته تا پانزدهمین روز از نوروز امسال، 131 هزار و 777 مسافر طی ۱۶ هزار و 318 سفر(اتوبوس،مینی بوس و سواری) در بخش جاده ای استان جابه‌جا شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز