خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت از مجروحان حادثه تروریستی جنوب سیستان و بلوچستان عیادت کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۳۴۲

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که به منظور بررسی روند درمان مجروحان حادثه تروریستی جنوب سیستان و بلوچستان وارد ایرانشهر شد با حضور در بیمارستان این شهرستان از مجروحان حادثه تروریستی چابهار و راسک عیادت کرد.

به گزارش ایلنا، بهرام عین اللهی صبح امروز جمعه در راس هیاتی وارد شهرستان ایرانشهر شد تا روند رسیدگی به مجروحان حوادث تروریستی جنوب سیستان و بلوچستان را بررسی کند.

وی در این سفر ضمن عیادت از مجروحان این حمله تروریستی، در جریان مداوا و خدمات ارائه شده به آنها در مراکز درمانی ایرانشهر و چابهار قرار گرفت. نظارت بر انتقال مجروحان برای دریافت خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی به تهران و استان‌های همجوار از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت در این سفر است.

معاون درمان وزارت بهداشت و رئیس اورژانس کشور نیز در این سفر وزیر بهداشت را همراهی می‌کنند.

به گزارش ایلنا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پی وقوع حادثه تروریستی در چابهار و راسک از روسای دانشگاه‌های علوم پزشکی زاهدان و ایرانشهر خواست تا ضمن پشتیبانی اورژانس هوایی و زمینی، رسیدگی کامل به مجروحان این حادثه تروریستی را دنبال کنند.

بهرام عین اللهی مجروحیت و شهادت جمعی از هموطنان در حادثه تروریستی چابهار و راسک را تلخ و اندوه بار خواند و از حبیب غزنوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و صلاح الدین بویا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر خواست تا رسیدگی فوری به مصدومان این حادثه تروریستی و ارائه خدمات درمانی سریع و مطلوب به ایشان را دنبال کنند.

وی همچنین برای ارواح طیبه شهدای والامقام این حادثه، علو درجات و رضوان الهی را مسالت کرده و از رؤسای دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و ایرانشهر خواست تا شخصا بر اقدامات تشخیصی و رسیدگی‌های درمانی به مجروحان این حادثه تروریستی تا بهبودی کامل آنان نظارت داشته باشند.

به گزارش ایلنا، تعدادی از تروریست‌ها و اشرار مسلح وابسته به سرویس‌های جاسوسی بیگانه در ساعات اولیه بامداد پنجشنبه ۱۶ فروردین ماه به قصد برهم زدن امنیت و سلب آرامش مردم به طور همزمان به پنج نقطه از اماکن عمومی و پایگاه‌های نظامی و انتظامی برقرار کننده امنیت در شهرهای چابهار و راسک در سیستان و بلوچستان حمله کردند که با عملیات نیروی زمینی سپاه با مشارکت نیروهای فرماندهی انتظامی تروریست‌ها و اشرار مسلح به هلاکت رسیدند و امنیت و آرامش کامل در مناطق درگیری برقرار شد.️

در این عملیات ۱۸ نفر از تروریست‌ها و اشرار مسلح مهاجم به هلاکت رسیدند و ۱۰ نفر از نیروهای حافظ امنیت نیز به فیض رفیع شهادت نائل آمده و تعدادی دیگر نیز مجروح شدند.️

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز