خبرگزاری کار ایران

فردا در قزوین برگزار می‌شود؛

تشییع و تدفین پیکر شهید قزوینی حمله به سفارت ایران در دمشق برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۲۵۱

دبیر کمیته اطلاع رسانی مراسم استقبال و تشییع شهید گفت: مراسم تشییع و تدفین شهید آقابابایی که در حمله تروریستی رژیم غاصب اسرائیل به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق به درجه رفیع شهادت رسید، فردا جمعه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هادی انصاری دبیر کمیته اطلاع رسانی مراسم استقبال از شهید در این باره اظهارداشت: مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر شهید آقابابایی ساعت  10.30 دقیقه صبح روز جمعه همزمان با روز قدس و با حضور مردم شهیدپرور و نیروهای مسلح از میدان میرعماد تا مصلای نماز جمعه قزوین برگزار می شود. 

دبیر کمیته اطلاع رسانی مراسم استقبال از شهید افزود: ساعت ۱۵ روز جمعه نیز مراسم خاکسپاری این شهید گرانقدر در زادگاهش روستای شنستق سفلی از توابع بخش خرمدشت تاکستان برگزار می شود.

از مردم انقلابی و شهیدپرور استان دعوت شده است در این مراسم شرکت کنند.

روز دوشنبه ۱۳ فروردین ماه، رژیم غاصب اسرائیل در حمله تروریستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق سوریه دو سردار سرافراز سپاه قدس، سردار زاهدی و سردار رحیمی و پنج تن از همراهانشان را به شهادت رساند که شهید علی آقابابایی از استان قزوین یکی از این شهدای گرانقدر بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز