خبرگزاری کار ایران

عضو شورای عالی استان ها به ایلنا خبر داد؛

حمله تروریست ها به مقر نظامی در دو شهرستان راسک و چابهار ناکام ماند

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۹۹۱

سه مدافع امنیت در این حمله تروریستی شهید شدند

نماینده سیتان و بلوچستان در شورای عالی استان ها گفت: بامداد امروز گروهک تروریستی جیش الظلم به مقر نظامی در دو شهرستان راسک و چابهار حمله کرده است که با مقاومت رزمندگان با شکست روبرو شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بامداد امروز گروهک تروریستی جیش الظلم با حمله مسلحانه به کلانتری 11 چابهار، مقر سپاه چابهار و شهرستان راسک قصد ضربه زدن به امنیت کشورمان را داشتند که با مقاومت رزمندگان با شکست روبرو شدند.

نماینده سیستان و بلوچستان در شورای عالی استان ها در این باره به خبرنگار ایلنا گفت: گروه تروریستی جیش الظلم وارد خاک ایران شده و در دو شهرستان راسک و چابهار به مقر سپاه و فرماندهی انتظامی حمله می کنند.

وی افزود: در شهرستان راسک شرایط تحت کنترل است و تعدادی از ترویست ها به هلاکت رسیده و مجروح شده اند اما در شهر چابهار درگیری ها بین نیروهای انتظامی و گروهک تروریستی همچنان ادامه دارد و هنوز صدای تیر اندازی در شهر چابهار همچنان به گوش می رسد.

فاروق اعظمی ادامه داد: در شهرستان راسک 2 تن از تروریست ها زخمی و یک نفر به هلاکت رسیده است. عملیات مقابله با تروریست ها و پاکسازی منطقه همچنان ادامه دارد.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان هم از شهادت سه نفر از نیروهای نظامی جمهوری اسلامی خبرداد و گفت: گروهک جیش الظلم که وابسته به صهیونیست ها هستند این حمله تروریستی را برعهده گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز