خبرگزاری کار ایران

قاتل ارومیه ای در اتوبان زنجان_ قزوین دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۷۱۹

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: عامل نزاع و درگیری منجر به قتل در ارومیه با عملیات ضربتی کارآگاهان پلیس دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ صادق شکری در این خصوص اظهار کرد: شب گذشته طبق اعلام مرکز فوریت های پلیس۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از محلات ارومیه، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات اولیه کارآگاهان جنایی مشخص شد مقتول با یک نفر درگیر شده و به قتل رسیده و در نهایت قاتل نیز متواری شده است.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اضافه کرد: به جهت حساسیت موضوع دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره جنایی استان قرار گرفته و با به کارگیری توان علمی و روش های نوین کشف جرم، در کمتر از پنج ساعت متهم حین فرار در محور زنجان - قزوین دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

سرهنگ شکری ادامه داد: متهم در مواجهه با دلایل و مدارک کافی، به جرم ارتکابی با انگیزه اختلافات شخصی اعتراف کرد.

وی گفت: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می رود شهروندان نیز ضمن همکاری مستمر با پلیس؛ هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز