خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

حمله تروریستی اسراییل به سفارت ایران یک اقدام کور در حوزه نطامی بود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۳۶۰

استاندار قزوین گفت: حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق نه تنها افتخارآمیز نیست، بلکه در پیش چشم جهانیان یک اقدام کور در حوزه نظامی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، محمدمهدی اعلایی شامگاه دوشنبه در تجمع مردم قزوین در مزار شهدای این شهر ضمن تسلیت به مردم استان قزوین برای به شهادت رساندن ۲ تن از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله رژیم صهیونیستی اظهار کرد: اتفاقی که روز گذشته در دمشق افتاد و کار ددمنشانه رژیم اسراییلی، ماهیت این رژیم را بیش از پیش برای تمام دنیا روشن کرد و معنای آن چیزی جز استیصال این رژیم غاصب نیست.

وی اضافه کرد: این که رژیم غاصب صهیونیستی بخواهد به سفارت یک کشور حمله کند موضوع قابل توجیه و افتخارآمیزی نیست، بلکه اقدامی کور در حوزه نظامی تلقی می‌شود، رژیم صهیونیستی با این کارها نشان می دهد که تلاش دارد تا با انجام هر اقدامی خودش را از این وضعیت فعلی نجات دهد.

اعلایی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی روز به روز به پایان عمر خود نزدیک تر می‌شود، بیان کرد: اگر مبدا تغییر عالم را شب قدر در نظر بگیریم، این روزها در این لیالی شب قدر شاهد هستیم که همواره به پایان این رژیم غاصب نزدیک شده‌ایم.

استاندار قزوین تاکید کرد: وضعیت کنونی رژیم غاصب صهیونیستی در دنیا نشان می‌دهد که دعاهای مردم مظلوم عالم در نابودی استکبار و این رژیم غاصب به اجابت رسیده است، آنها و تمام کشورهای دنیا در عالم تصور نمی کردند که وضعیت اسراییل غاصب به اینجا بکشد و این چنین اوضاع شکننده‌ای پیدا کند.

اعلایی خاطرنشان کرد: ما امروز این پیام را به رژیم غاصب صهیونیستی می‌رسانیم که اگر برادران ما را به شهادت رساندید، در واقع آنها را به آرزوی خودشان رساندید و این کار شما آن هم در شب شهادت حضرت علی (ع) باعث شد که این افراد والا مقام در جایگاه جدیدشان سند دیگری بر عزت و سربلندی و افتخار مردم ایران اسلامی بیافزایند.

 عصر دوشنبه ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ هواپیماهای رژیم جعلی صهیونیستی در جنایتی جدید ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را مورد هدف حمله موشکی قرار داد که بر اثر این جنایت سرداران رشید مدافع حرم "سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی" و "سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی رحیمی" از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه به همراه پنج تن از افسران همراه آنان به نام‌های شهید حسین امان اللهی، شهید سید مهدی جلالتی، شهید محسن صداقت، شهید علی آقا بابایی و شهیدسید علی صالحی روزبهانی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز