خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان تاکید کرد؛

برخورد قاطعانه پلیس با رانندگان خطرساز در محورهای مواصلاتی لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۰۲۰

رئیس پلیس راه استان از برخورد قاطعانه بدون اغماض پلیس با رانندگانی که حرکات مخاطره آمیز داشته باشند خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "محمد زارعی" امروز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ، اظهار داشت: با توجه به حجم بالای تردد و   سفرهای نوروزی در سطح محورهای مواصلاتی استان، با تمهیدات اندیشیده شده و حضور گشت های محسوس و نامحسوس همه محورهای موصلاتی اعم از اصلی و فرعی مورد رصد و پایش پلیس قرار دارند.

وی افزود: در 24 ساعت گذشته و به منظور پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار ماموران پلیس راه استان تعداد 121 دستگاه خودرو که حرکات مخاطره آمیز از جمله تخطی از سرعت مطمئنه، سبقت غیر مجاز، حرکات نمایشی و غیره داشته توقیف شده است.

رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه از این تعداد 119 دستگاه بصورت توقف ساعتی و 2 دستگاه روانه پارکینگ شده است گفت: هدف پلیس پیشگیری از بروز حوادث تلخ و ناگوار و تلفات جاده ای است.

سرهنگ زارعی ضمن هشدار به رانندگان خطرساز خاطر نشان کرد: از همه رانندگان و مسافران عزیز تقاضا داریم به منظور حفظ سلامت خود و دیگران ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از عجله و شتابزدگی، خستگی و خواب آلودگی حین رانندگی جدا خودداری کنند تا شاهد سفری ایمن باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز