خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی هشدار داد؛

احتمال وقوع سیلاب در خوزستان و ۶ استان دیگر

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۸۳۷

کارشناس سازمان هواشناسی با اعلام آغاز بارش‌ها از امروز شنبه، از صدور هشدار زرد برای استان‌های خوزستان، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان و فارس خبر داد.

به گزارش ایلنا، فریبا گودرزی گفت: هشدار زرد برای بارندگی‌ها امروز در استان‌های خوزستان، اردبیل، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی، کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان و فارس صادر شده است که این شرایط سبب سیلابی شدن معابر، جاری شدن روان‌آب و لغزندگی و کاهش دید در جاده‌های مواصلاتی این استان‌ها خواهد شد.

وی افزود: امروز شنبه در استان‌های خوزستان، اردبیل، آذربایجان شرقی، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و برای روزهای یکشنبه و دوشنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی فارس، برخی نقاط استان کرمان، جنوب یزد و اصفهان، بارندگی، رعدوبرق و وزش بادهای شدید موقتی پیش‌بینی شده که بارش‌ها در ارتفاعات به شکل برف است.

کارشناس سازمان هواشناسی از تداوم بارش‌ها تا اواخر هفته در کشور خبر داد و بیان‌داشت: برای دوشنبه و سه‌شنبه در شرق و جنوب‌شرق وزش بادهای شدید رخ می‌دهد که سبب کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در این مناطق می‌شود.

لازم است مسافران نوروزی در این استان‌ها تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز