خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان؛

برق ۲۰۰ روستای حادثه‌دیده از سامانه بارشی اخیر وصل شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۷۷۲

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان با بیان اینکه سامانه بارشی روزهای اخیر خسارات زیادی به تجهیزات و شبکه‌های برق وارد کرد، گفت: با تلاش نیروهای عملیاتی این مرکز برق ۲۰۰ روستا و مناطق حادثه‌ دیده وصل شد.

به گزارش ایلنا ، مهران امیری در جمع خبرنگاران به سامانه بارشی نسبتا قوی حاکم بر جو استان طی روزهای اخیر اشاره و اظهار کرد: بارندگی‌های گسترده و طوفان‌زا به همراه رعد و برق در مناطقی از شهرهای الیگودرز، کوهدشت، نورآباد و چگنی باعث شکسته شدن و واژگونی چندین تیر برق شد.

وی ادامه داد: این حادثه خسارات زیادی به تجهیزات و شبکه‌های برق وارد کرد و منجر به قطع برق 200 روستا در این شهرستان‌ها شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان بیان کرد: با توجه به شرایط بحرانی ایجاد شده بلافاصله 20 اکیپ شامل گروه‌های اتفاقات، عملیات و تعمیرات به همراه کارشناسان و تکنسین‌ها به روستاهای بدون برق و حادثه‌دیده اعزام شدند.

وی در ادامه به شرایط نامساعد جوی و وضعیت بسیار بحرانی اشاره کرد و افزود: با تلاش شبانه‌روزی همکاران و با مانورهای صورت گرفته برق تمامی روستاها و مناطق آسیب دیده وصل شد.

امیری با بیان اینکه نقاط حادثه‌‌خیز مانند مناطقی که در حریم رودخانه و رانشی زمین هستند شناسایی شدند، گفت: تاکنون نسبت به رفع این نقاط و جابجایی شبکه اقدامات بزرگی توسط شرکت توزیع برق انجام شده که در شرایط بحرانی آسیب کمتری به تاسیسات و زیرساخت‌ها وارد شود.

وی خاطرنشان کرد:با توجه به شرایط اقلیمی و کوهستانی، لرستان یکی از استان‌های حادثه‌خیز است اما با وجود این شرایط نیروهای این شرکت در صورت بروز هرگونه حادثه‌ آمادگی لازم برای رفع حوادث و مشکلات را دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز