خبرگزاری کار ایران

فعالیت ۶ پایگاه اهدای خون اصفهان در شب‌های قدر

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۷۰۰

مدیرکل انتقال خون اصفهان از برنامه کاری مراکز اهدا خون استان در شب‌های لیالی قدر خبر داد و گفت: ۶ پایگاه مراکز اهدای خون استان در این شب‌های عزیز فعال است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، کیان دهراب‌پور افزود: ۶ پایگاه در خیابان خواجوی اصفهان، مرکز اهدای خون کاشان، نجف‌آباد، شهرضا، خوانسار و گلپایگان در شب‌های لیالی قدر آماده خونگیری هستند.

وی افرود: این پایگاه‌های خونگیری در شب‌های قدر مصادف با روزهای ۱۹ ،۲۱ و ۲۳ ماه رمضان از ساعت ۲۰ تا یک بامداد فعال هستند.

مدیرکل انتقال خون اصفهان تصریح کرد: همچنین این مراکز روزهای ۱۲ و ۱۴ فروردین نیز از ساعت هشت صبح تا ۱۳ آماده خونگیری از مردم هستند.

دهراب‌پور بیان داشت: همه افراد از ۱۸ تا ۶۵ سالگی در صورت داشتن شرایط عمومی می‌توانند برای اهدای خون مراجعه کنند.

وی ادامه داد: مراجعان با داشتن کارت ملی یا هر کارت معتبر حاوی شماره ملی پس از پذیرش، توسط پزشک معاینه می‌شوند و در صورت نداشتن شرایط معافیت موقت یا دائم می‌توانند خون خود را اهدا کنند.

وی تاکید کرد: شرایط معافیت موقت و دائم خون دادن زیاد است و فرد هنگام مراجعه متوجه می‌شود که آیا شرایط اهدای خون دارد یا نه.

مدیرکل انتقال خون اصفهان، میزان ذخیره خون استان را ۲ هزار و ۲۴۲ واحد معادل ۵.۵ روز و شهرستان اصفهان را یک هزار و ۴۱۵ واحد معادل ۴.۲ روز اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز