خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مازندران خبرداد؛

توقیف خودروی ۵۰ میلیاردی قاچاق در ساری

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۵۰۳

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف یک خودروی قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در شهرساری توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار حسن مفخمی شهرستانی در تشریح جزییات این خبر گفت:  ماموران پلیس امنیت اقتصادی مازندران در پی دریافت خبری مبنی بر تردد یک خودروی نیسان سافاری قاچاق در سطح شهر ساری، بررسی موضوع را با شناسایی خودرو و مالک آن در دستور کار خود قرار  دادند.

وی با اشاره به شناسایی خودروی نیسان سافاری قاچاق پس از انجام اقدامات اطلاعاتی توسط ماموران، افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی پس از هماهنگی  قضایی،خودروی نیسان سافاری قاچاق را هنگام تردد در سطح شهر توقیف و به پارکینگ انتقال دادند.

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری یک قاچاقچی و جاعل مدارک خودرو نیز در این اقدام خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش خودروی قاچاق توقیفی را بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار مفخمی در پایان از همکاری مردم عزیز مازندران با ماموران پلیس در این ماموریت تشکر کرد و گفت :شماره ۱۱۰ بهترین و مناسب‌ترین پل ارتباطی بین مردم و پلیس است که شهروندان مازندرانی از این پل برای برقراری امنیت بنحو احسن استفاده می‌کنند و این جای تشکر دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز