خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی قزوین:

کلاهبرداری ۱۹۰ میلیارد ریالی یک شرکت خشکباری در قزوین کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۴۲۹

فرمانده انتظامی قزوین گفت: فردی که در قالب یک شرکت صوری خرید و فروش حبوبات و خشکبار اقدام به ۱۹۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود در استان دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار علی ابراهیمی با اعلام این خبر گفت: به دنبال ارجاع یک پرونده قضایی با موضوع کلاهبرداری تحت عنوان یک شرکت خرید و فروش حبوبات و خشکبار به پلیس آگاهی قزوین، بررسی موضوع بلافاصله در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جرایم جعل و کلاهبرداری این یگان قرار گرفت.

وی ادامه داد: فردی با تاسیس یک شرکت صوری در حوزه خرید و فروش حبوبات و خشکبار فعالیت خود را آغاز کرده و در ابتدا نیز با خوش حسابی و پرداخت به موقع وجه معامله، اعتماد شکات را به دست آورده بود.

سردار ابراهیمی ادامه داد: نامبرده پس از گذشت مدت کوتاهی از فعالیت خود ضمن تبلیغات گسترده و راه اندازی سایت خرید اینترنتی، با ارایه چک های مدت دار خریدهایی با تناژ بالا داشته و در عین حال اموال خریداری شده را به قیمت کمتر در بازار به فروش می رساند که برخی شکات پس از اطلاع از این موضوع و صوری بودن شرکت بلافاصله نسبت به طرح شکایت و پیگیری از طریق مرجع قضایی، اقدام کرده بودند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه ماموران در جریان اقدامات اطلاعاتی خود بلافاصله محل اختفا متهم را شناسایی کرده و نامبرده را دستگیر کردند، خاطرنشان کرد: وی در تحقیقات پلیسی و مواجهه با مدارک و مستندات ماموران لب به اعتراف گشوده و به ۱۵ فقره کلاهبرداری به ارزش ۱۹۰ میلیارد ریال اعتراف کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز