خبرگزاری کار ایران

اماکن فرهنگی تاریخی البرز برای ایام نوروز آماده سازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۶۶۵

مدیرکل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز از پاکسازی و آماده‌سازی اماکن فرهنگی‌تاریخی البرز برای بازدید گردشگران در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز رحیم خاکی  روز یکشنبه 27 اسفند 1402 از پاکسازی و آماده‌ سازی اماکن تاریخی‌ فرهنگی استان البرز واقع در  کرج و شهرستان‌ها به مناسبت نوروز باستانی و ماه مبارک رمضان خبر داد. 

به گفته مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز کاروانسرای ینگی‌امام، محوطه ازبکی، کاخ‌سلیمانیه و آسیاب مهدی‌آباد در ایام نوروز برای بازدید مسافران و گردشگران بازگشایی می‌شوند. 

 او با اشاره به اینکه اخیرا محوطه حمام مصباح کرج با همکاری اتحادیه شرکت‌ تعاونی گردشگری و صنایع دستی استان البرز پاکسازی شد، گفت: شرایط محیطی این مجموعه پس از نظافت، آماده شده و در صورت مراجعه گردشگران برای بازدید در ایام نوروز با هماهنگی بازگشایی می‌شود. 

خاکی ابراز امیدواری کرد این اثر  به زودی به بخش خصوصی واگذار شود تا مردم بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

مدیر کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز ادامه داد: کاروانسرای ینگی‌امام نیز با مساعدت شهرداری هشتگرد پاکسازی شده و با حضور راهنمای گردشگری پذیرای گردشگران خواهد بود. همچنین پاکسازی و آماده‌سازی کاخ سلیمانیه برای پذیرایی از گردشگران انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز