خبرگزاری کار ایران

مدیر سازمان تعاون روستایی استان خبرداد؛

توزیع میوه طرح تنظیم بازار فارس آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۵۳۰

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس گفت:از امروز 26 اسفندماه توزیع میوه سیب و پرتقال طرح تنظیم بازار در سطح استان آغاز شده است.

به گزادش ایلنا، سیدکاظم موسوی افزود: بر اساس تصمیم کمیته راهبری تنظیم بازار استان فارس قیمت مصوب برای عرضه سیب زرد و قرمز با کیفیت مناسب 32 هزار و 900 تومان، پرتقال تامسون 18هزار و 300 تومان و پرتقال والنسیا 27 هزار و 800 تومان اعلام شده است.

وی ادامه داد: توزیع میوه در سطح استان فارس در بیش از 100 نقطه انجام می شود و عرضه تا پایان تعطیلات نوروز 1403 ادامه خواهد داشت.

موسوی افزود: بمناسب ماه مبارک رمضان در طرح تنظیم بازار ایام پایانی سال 1402 و نوروز 1403 خرما نیز پیش بینی شده بود که از 21اسفندماه توزیع خرما آغاز شده و باتوحه به استقبال مردم ادامه دارد.

وی افزود: در این طرح خرما کبکاب 40درصد پایین تر از بازار و با نرخ 54هزار و 500 تومان و خرما مضافتی 25درصد پایین تر از بازار و با نرخ 85هزار تومان عرضه می شود.

وی ادامه داد: کارگروه تنظیم بازار میوه شب عید و خرما با حضور دستگاه های اجرایی مختلف از جمله استانداری، جهاد کشاورزی، سازمان صمت و دیگر دستگاه های مرتبط مسئولیت راهبری تنظیم بازار را برعهده دارد و اتحادیه تعاون روستایی استان فارس نیز به عنوان بخش خصوصی مجری تامین محصولات کشاورزی طرح بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز