خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

1924 پرونده برای صدور پروانه حوزه آب‌های زیرزمینی در قزوین بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۴۵۲

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای قزوین گفت: کمیسیون رسیدگی به صدور پروانه‌های شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین در سال جاری 1924 پرونده در زمینه صدور مجوزها و تصویب پروانه‌های بهره‌برداری را بررسی کرد.

به گزارش ایلنا، سینا جمشیدی با اعلام این خبر گفت: بیشتر پرونده‌های ارسالی مراجعین از امور منابع آب شهرستان‌های استان به کمیسیون رسیدگی به صدور پروانه‌های ستاد پرونده مربوط به درخواست تغییرمحل، صدور پروانه بهره‌برداری بهینه، ادامه حفاری، صدور پروانه حفاری، اصلاح کروکی، صدور پروانه بهره‌برداری بود.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای قزوین ادامه داد: تغییر نوع مصرف، لایروبی و کف شکنی چاه‌های مجاز و همچنین تعیین تکلیف چاه‌های فاقد پروانه (فرم یک و فرم پنج) هم از درخواست‌هایی بوده که توسط کمیسیون رسیدگی به پروانه‌های شرکت بررسی و درخصوص آن تصمیم‌گیری در چارچوب قوانین و مقررات بعمل آمده است.

وی عنوان کرد: از تعداد 1924 پرونده ارسالی به کمیسیون رسیدگی به صدور پروانه‌ها تعداد 670 پروانه مربوط به شهرستان بوئین زهرا، 570 پروانه مربوط به شهرستان تاکستان و 296 پروانه نیز مربوط به شهرستان قزوین بوده است.

این مسئول افزود: با تلاش و پشتکار اعضاء کمیسیون رسیدگی به صدور پروانه‌های شرکت آب منطقه‌ای قزوین در سال 1402 تعداد 760 پرونده بیشتر نسبت به سال گذشته مورد بررسی قرار گرفت که این عدد بیانگر رشد 65 درصدی بررسی پرونده‌های واصله نسبت به سال 1401 بود.

جمشیدی با اشاره به سایر پرونده‌های واصله به کمیسیون افزود: تعداد 107 پرونده نیز با هدف امکان طرح در کمیته مدیریت منابع آب شرکت (تخصیص) مورد بررسی قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز