خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی فیروزآباد خبرداد؛

دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح در فیروزآباد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۳۴۲

فرمانده انتظامی فیروزآباد از دستگیری عاملان تیراندازی منجر به جرح در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مهدی جوکار با اعلام جزئیات این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جرح  به علت اختلافات خانوادگی در یکی از روستاهای بخش میمند، بلافاصله گشت انتظامی و عوامل اورژانس به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه مطلع شدند 5 نفر با یکدیگر درگیر و 2 نفر از آنان بر اثر اصابت گلوله سلاح شکاری مجروح و توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی منتقل شده‌اند که دستگیری عاملان تیراندازی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی فیروزآباد ادامه داد: ماموران این فرماندهی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق شدند در این خصوص 3 نفر را شناسایی و آنان را با هماهنگی قضایی در مخفیگاهشان دستگیر و یک اسلحه شکاری نیز کشف کنند.

جوکار با بیان اینکه متهمین برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تصریح کرد: پلیس با قدرت با کسانی که بخواهند امنیت مردم را به مخاطره بیاندازند برخورد قانونی می‌کند و از شهروندان درخواست می‌شود اختلافات خود را با سعه صدر و از طریق مراجع قضایی پیگیری و حل و فصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز