خبرگزاری کار ایران

مدیر توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی استان:

بیش از یک‌ هزار تن شکر ازطریق سامانه "بازارگاه: در قزوین توزیع شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۲۴۳

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: از ابتدای اجرای طرح و راه‌اندازی سامانه بازارگاه تاکنون یک‌هزار و ۴۶۷ تن شکر از طریق این سامانه توزیع شده است.

به گزارش ایلنا، جمشید زمانی با اشاره به توزیع شکر در استان قزوین گفت: این میزان شکر از طریق سامانه بازارگاه به واحد‌های تولیدی صنف و صنعت استان که در تولیدات خود مصرف شکر دارند عرضه شده است.

 مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین افزود: با اجرای این طرح تسریع و سهولت در خرید و کم شدن بوروکراسی اداری انجام می‌شود و اینکه واحد‌های متقاضی می‌توانند نسبت به انتخاب شرکت وارده کننده مورد نظر خود اقدام کنند.

وی عنوان کرد: واحد‌های متقاضی خرید شکر از سامانه بازارگاه برای دریافت شناسه یکتا و کلمه کاربری و عبور خود باید میزان مصرف ماهیانه و سالیانه شکر را حسب مرجع مجوز دهنده (اداره کل صمت- جهاد کشاورزی) تعیین و نامه تائیدیه را به جهاد کشاورزی استان قزوین ارائه کنند.

خدایاری اضافه کرد: صنایع تولید کننده قند، صنایع بسته بندی شکر و سایر صنایع مصرف کننده شکر، بنکدران و اتحادیه‌های اصناف واحد‌هایی هستند که از طریق سامانه بازارگاه می‌توانند شکر مورد نیاز خود را تامین کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز