خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان استان:

تجهیز خانه‌های ورزش روستاهای قزوین در دستور کار قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۲۲۸

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: از آنجا که امکان ساخت سالن ورزشی در روستا نداریم می‌توانیم خانه‌های ورزش را تجهیز کنیم و امکان ورزش برای روستاییان نیز مهیا شود.

به گزارش ایلنا، جلسه شورای ورزش و تربیت بدنی استان قزوین در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

عباس علایی مقدم در این جلسه گفت: حضور تیم‌های لیگ برتری به نشاط و شادابی مردم منجر شده و موفقیت‌های خوبی را ایجاد کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین افزود: حضور تیم شمس آذر در لیگ برتر از موفقیت‌های شاخص بود و در کنار آن مجموعه ۱۵ هزار نفری تکمیل و تجهیز شد و در تجلیل از قهرمانان آسیایی و پاراسیایی نیز با حمایت استاندار سنگ تمام گذاشته شد.

علایی مقدم تصریح کرد: امسال دو ورزشکار جواز ورودی المپیک را کسب کرده و امیدواریم علیپور هم سومین نفر باشد و در پاراالمپیک هم یک نفر قطعی شد و احسان لشکری هم شاید بعنوان مربی اعزام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: طرح آمایش سرزمینی که رئیس جمهور بر آن تاکید دارند باید آن را اجرا کنیم تا شعار ایران قوی ورزش قوی پیاده شود.

علایی مقدم گفت: سند آمایش تا تیرماه وارد فاز اجرایی شود و در این راستا برخی نیازها لازم است شناسایی و اعلام شود؛ با اجرای سند آمایش سرزمین در استان قزوین زمینه تعالی و ارتقای ورزش تا ۵۰ سال آینده مهیا خواهد شد.

وی اظهار کرد: آمایش فقط سرانه ورزش نیست بلکه در ورزش بنیادین هم نگاه ویژه‌ای دارد که دستاوردهای ارزشمندی خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز