خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

ظرفیت‌ها و کمبودهای حوزه ورزش قزوین در آمایش سرزمین احصاء شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۲۱۶

استاندار قزوین گفت: باید نیازها، کمبودها و ظرفیت‌های ورزشی در آمایش سرزمین احصاء شود و در کنار استعدادیابی بتوانیم بی توجهی و غفلت‌های گذشته در این عرصه را جبران کنیم.

به گزارش ایلنا، جلسه شورای ورزش و تربیت بدنی استان قزوین در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

محمد مهدی اعلایی در این جلسه گفت: در سال‌های اخیر در تامین و توسعه زیرساخت‌ها و ورزش همگانی و قهرمانی کارهای خوبی شده و از مردم هم برای حمایت از ورزشکاران تشکر می‌کنیم که حامی خوبی هستند.

استاندار قزوین افزود: برگزاری لیگ کشتی در تاکستان غوغا کرد و مردم استقبال خوبی داشتند و مسابقات تیم شمس آذر ضمن ایجاد شور و نشاط فراوان توانسته به معرفی و شناساندن ظرفیت‌های استان کمک کند و در کشور نیز  ظرفیت‌های جدیدی برای توسعه مجموعه‌های ورزشی ایجاد کرده است.

وی یادآور شد: از مالکان بخش خصوصی در ورزش بویژه حامیان مالی تیم شمس آذر که به توسعه ورزش کمک کرده‌اند سپاسگزاریم و امیدواریم در بازی فردا در مقابل تیم تراکتور تبریز هم پیروزی  قبلی که در زمین حریف رخ داد تکرار شود و مردم و هواداران خوشحال شوند.

اعلایی با اشاره به اهمیت اجرای طرح آمایش سرزمینی در ورزش گفت: یکی از موضوعات مهم در عرصه‌های مختلف کشور بهره‌وری پایین در امور است  و بدون تردید اجرای طرح آمایش به ارتقای بهره‌وری منجر خواهد شد‌.

استاندار قزوین اظهار کرد: گاهی اوقات استعدادهای ورزشی به دلیل بی توجهی به شناسایی آن‌ها و یا قرار گرفتن در مسیر غیراصولی هدر می‌رود که در آمایش سرزمینی و توجه به ورزش بنیادین می‌توان این خلاء را جبران کرد.

اعلایی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست با ارائه اطلاعات درست و جامع به تنظیم اصولی سند آمایش سرزمین در ورزش کمک کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز