خبرگزاری کار ایران

مدیر کل انتقال خون استان خبر داد؛

کاهش ذخایر تمامی گروه‌های خونی در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۰۰۲۱

مدیر کل انتقال خون لرستان گفت: ذخایر تمامی گروه‌های خونی در استان به دلیل نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و قرار گرفتن در ماه مبارک رمضان کاهش یافته است.

به گزارش ایلنا، علی سوری روز شنبه بیست و ششم اسفند ماه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: لازم است هم استانی های عزیز جهت تامین خون بیماران نیازمند به خون و فرآورده های آن همچون پلاکت برای اهدا به پایگاه های سراسر استان مراجعه کنند.

وی با اشاره به فعالیت پایگاه‌ها و مراکز اهدای خون لرستان در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز اظهار کرد: پایگاه اهدای خون شهید رستمی مقدم و شهدای علوی خرم آباد در ایام نوروز و تا پایان ماه مبارک رمضان همه روزه در ۲ نوبت صبح و شب فعال می باشند.

مدیر کل انتقال خون لرستان در خصوص فعالیت پایگاه شهید جوانمرد شهرستان بروجرد عنوان کرد: این پایگاه همه روزه تا ساعت ۲۴ و روزهای ۲۵ و ۲۹ اسفند و دهم و دوازدهم فروردین نیز در ساعات خاص فعال خواهد بود.

سوری بیان کرد: پایگاه اهدای خون شهرستان الیگودرز نیز همه روزه از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۰ آماده پذیرش اهدا کنندگان خواهد بود و در روز تعطیل چهارم فروردین از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ فعال است.

وی اضافه کرد: پایگاه‌های اهدای خون شهرستان‌های کوهدشت و دورود نیز از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۳:۳۰ فعال هستند ضمن اینکه پایگاه دورود در روز تعطیل سیزدهم فروردین نیز همین ساعات فعال خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز