خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبر داد؛

مشارکت ۷۴ دستگاه اجرایی در قزوین برای کاشت نهال

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۸۷۵

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین گفت: ۷۵ دستگاه اجرایی، خدماتی و نظامی برای کاشت سه میلیون و ۵۰۰ هزار اصله نهال در این استان مشارکت دارند.

به گزارش خبرنگار اینا در قزوین، شهرام هاشم پور روز جمعه با اعلام این خبر گفت: تولید چهار میلیون اصله نهال و کاشت سه میلیون و ۵۰۰ هزار اصله نهال در طول سال تعهد استان قزوین در کشور است.

وی اضافه کرد: سالانه باید ۲۵۰ میلیون اصله درخت در کشور غرس شود که تا چهار سال آینده بتوانیم کاشت یک میلیارد اصله درخت را محقق سازیم، امروز به واسطه منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر هر ایرانی سه نهال، بسیج و سایر دستگاه های اجرایی استان قزوین نیز پای کار آمده‌اند.

هاشم پور بیان کرد: در سنوات قبلی آمار و اطلاعات جهانی نشان داد که کشورها در تولید گازهای گلخانه ای سهم بالایی دارند، اما در راستای جبران آن اقدام موثری نداشتند که ایران جزو ۱۰ کشور آلاینده ها عمده تولید همین آلاینده‌ها بود.

این مسئول با بیان اینکه در این مسیر از ظرفیت سازمان های مردم نهاد نیز استفاده شده است، گفت: در یک مساحت ۴۰ تا ۵۰ هکتاری برای گروه های مردم نهاد قزوین یک زمینی در نظر گرفتیم که بتوانند ما در این عرصه یاری برسانند.

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان قزوین خاطرنشان کرد: برای کاشت سه میلیون و ۵۰۰ هزار اصله درخت در استان قزوینبه همت جمعی نیاز داریم که بخش مهم آن بر عهده مردم است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز