خبرگزاری کار ایران

وضعیت هوای اصفهان قرمز است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۴۶۸

شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان و شهرهای خمینی‌شهر و قهجاورستان در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم مردم است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۶ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱4 چهارشنبه بیست و سوم اسفند با میانگین ۱۶۳ وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد.

بر اساس داده‌های سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان محیط‌زیست (منطقه اصفهان) شاخص هوای این کلان‌شهر امروز در ساعت انتشار این گزارش در ایستگاه پایش خیابان ۲۵ آبان با ۱۵۲، خیابان احمدآباد با ۱۸۳، میدان انقلاب با ۱۶۱، پارک زمزم با ۱۶۳، خیابان‌های میرزا طاهر، پروین اعتصامی، بولوار کاوه با ۱۵۵، بزرگراه خرازی با ۱۶۸، دانشگاه صنعتی با ۱۷۰، رهنان یا ۱۵۹، خیابان زینبیه با ۱۵۷، سپاهان شهر با ۱۷۶، خیابان فرشادی با ۱۵۶، خیابان فیض با ۱۶۵، کردآباد با ۱۷۲ و ولدان با ۱۶۲ AQI در وضعیت قابل قبول است.

امروز شاخص هوا در خمینی‌شهر با ۱۶۲ و قهجاورستان با ۱۵۸ AQI در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان و در سجزی با ۱۲۷ نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس، در شاهین‌شهر با ۵۸ و در مبارکه با ۶۲ AQI قابل قبول ثبت شد. ایستگاه سنجش آلودگی هوای شهرهای مجاور اصفهان از جمله زرین‌شهر، نجف آباد، منطقه صنعتی دولت آباد و کاشان قطع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز