خبرگزاری کار ایران

با موضوع پنجشنبه و جمعه پایان سال؛

آخرین جلسه شورای برنامه ریزی سازمان آرامستان های شهرداری کرج برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۰۳۸

با حضور رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج، آخرین جلسه شورای برنامه ریزی سازمان آرامستان های شهرداری کرج با موضوع پنجشنبه و جمعه پایان سال برگزار شد

به گزارش ایلنا از البرز، امروز با حضور محمد محمودی نژاد رئیس، معاونان، مسئولان و ... سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج، آخرین جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی های نهایی آخرین 5 شنبه و جمعه سال برگزار شد و مسئولان حاضر در این جلسه به ارائه گزارش عملکرد حوزه تحت پوشش خود در خصوص اقدامات انجام شده اشاره کردند.

یکی از مباحثی که در این نشست مطرح شد، لزوم احترام به ارباب رجوع، حفظ نظم و آراستگی، استفاده از لباس های متحدالشکل نیروهای اجرایی جهت شناسایی از سوی شهروندان، رعایت شئونات اسلامی و پرهیز از روزه خواری در ملاء عام، حفظ امنیت، نظم و انضباط حاکم در آرامستان بود که توسط بیش از 150 نیروی حراست، نگهبانان و کارکنان سازمان مدیریت شهری تامین خواهد شد.

رنگ آمیزی جداول و معابر و میادین آرامستان، پاکسازی قطعات از نخاله ها و ضایعات، احداث پارکینگ موقت در نقاط مختلف جهت ساماندهی خودروها، لکه گیری آسفالت معابر داخل و خارج آرامستان، تعمیر و سرویس لوازم بازی پارک های موجود در آرامستان و نظافت سرویس های بهداشتی از جمله اقدامات حوزه معاونت فنی و اجرایی بود که هم اکنون در حال انجام است و مراحل پایانی خود را طی می کند.

با کاشت بیش از هزار اصله درخت و درختچه و 15 هزار گل فصلی شامل شب بو، همیشه بهار ، بنفشه و ... اداره حفظ و توسعه فضای سبز سازمان مدیریت آرامستان ها نیز این روزها در تلاش است تا چهره آرامستان بهشت سکینه(س) را بهاری کند. لازم به ذکر است که روند گل کاری و واکاری در نقاط مختلف آرامستان تا روزهای آخر سال همچنان ادامه دارد.

در این میان به آبگیری استخرهای ذخیره آب سازمان که با احداث یک استخر جدید طی ماه های گذشته در بهشت سکینه(س) از مرز 85 هزار مترمکعب گذشت، نیز اشاره و اعلام شد: با ذخیره سازی آب های حاصل از بارش برف و باران دیگر در تابستان مشکل کمبود آب جهت آبیاری درختان و عرصه های سبز تا حد زیادی رفع خواهد شد.

در حوزه روابط عمومی و تبلیغات نیز تمامی بنرهای اطلاع رسانی مسیرها، مدیریت معابر، قطعات، ورود ممنوع، پارکینگ و .... نیز تا روز سه شنبه هفته جاری نصب خواهد شد همچنین رادیو بهشت که پای ثابت هر ساله 5 شنبه و جمعه آخر است نیز با حضور مجریان و گویندگان از روز 4 شنبه هفته جاری در جایگاه تعیین شده مستقر و راه اندازی می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز