خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی البرز خبر داد؛

دستگیری ١٢۴ سارق و مالخر با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۰۲۷

فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری ١٢۴ نفر سارق و مالخر در طرح ارتقای امنیت اجتماعی و ٣٠ نفر فروشنده مواد محترقه شب چهارشنبه پایان سال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، سردار حمید هداوند امروز در حاشیه برگزاری نمایشگاه کشفیاتی که با اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی توسط نیروی انتظامی استان البرز توقیف شد اظهار کرد: در راستای شروع تعطیلات نوروزی و مسافرت های نوروزی که اغلب مردم در منازل خود نیستند تلاش کردیم طرح ٧٢ ساعته ارتقاء امنیت اجتماعی و مقابله با سارقان حرفه ای  مجرمانی را از بین کیف قاپ، موبایل قاپ و سارقین خودرو شناسایی و دستگیر کنیم.

وی با تاکید بر ایجاد امنیت جامعه افزود: در این طرح ١۵ باند سارقان منهدم شد و ١١۵ سارق و ٩ مالخر دستگیر شدند. اموال این سارقان و مالخرها توقیف شد.

سردار هداوند گفت: ١۶ دستگاه خودرو و ١۴۴ دستگاه لوازم جانبی خودرو و منزل به اضافه ۸۴ دستگاه تلفن همراه سرقتی از سارقان کشف شد که مجموع ارزش ریالی آن ١٠میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان برآورد قیمت شده است.

وی افزود: مجموع سارقان و مالخرها در حال حاضر در اختیار نیروی انتظامی استان البرز هستند که تا پایان تعطیلات بازداشت خواهند بود و بعد از تعطیلات از مراجع قانونی پرونده آنها بررسی می‌شود.

سردار هداوند در ادامه با اشاره مراسم چهارشنبه سوری آخر سال گفت: هر ساله به این مناسبت افراد زیادی که مواد محترقه خطرناک در اختیار دارند موجب نارضایتی و گاها صدمات جانی و مالی می شوند که طی روزهای  گذشته بنا بر گزارشات منتشر شده حوادثی اتفاق افتاد.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: نیروی انتظامی البرز بر حسب وظیفه و پیشگیری از آسیب مردم  حدود ۴۲۳هزار و ۵۰۰ عدد مواد محترقه کم خطر، ۲تن مواد اولیه کشف و ۳۰ نفر دستگیر شدند.

این مسئول انتظامی تاکید کرد: نیروی انتظامی،  مخالف شادی مردم نیست اما با رفتارهای پرخطر که به مردم آسیب وارد کند برخورد خواهد کرد.

هداوند گفت: افرادی که در شب چهارشنبه سوری با خودرو برای مردم مزاحمت ایجاد کنند و یا با بی نظمی منجر به اخلال در تردد شهروندان شوند، خودروی آنها توقیف و سرنشینان نیز دستگیر خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز