خبرگزاری کار ایران

جوان 16 ساله بنی بر اثر انفجار ترقه مصدوم شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۹۸۲

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: جوان ۱۶ ساله براثر انفجار ترقه در شهر بن مصدوم شد.

به گزارش ایلنا، محمود  شمسی پور اظهار داشت: ساعاتی پیش مصدوم شدن جوان ۱۶ ساله‌ در اثر ترکیدن ترقه در شهر بن به مرکز اورژانس پیش بیمارستانی استان اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد و کارشناسان عملیاتی اورژانس استان پس از انجام اقدامات درمانی مناسب مصدوم را که از نواحی دست، پا، صورت و گوش مصدوم شده بود را برای انجام اقدامات درمانی تکمیلی به بیمارستان کاشانی شهرکرد منتقل کردند.

شمسی پور با تأکید جدی به رعایت نکات ایمنی، برای جلوگیری از بروز حوادث ناگوار در چهارشنبه‌سوری آخر سال بیان کرد: در صورت مواجهه با فردی که دچار سوختگی شده، با حفظ خونسردی و رعایت اقدامات اولیه در سوختگی با آتش، مصدوم را هرچه سریعتر به مرکز درمانی منتقل کنید و یا در صورت شدید بودن مصدومیت با اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرید.

وی گفت: همچنین در صورت بروز هرگونه حریق و یا حادثه با حفظ خونسردی، افراد مسن، کودکان و دیگر افراد را از محل حریق به جای امن انتقال دهید، سپس با تلفن ۱۲۵ آتش‌نشانی و در صورت وجود مصدوم با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفته و مراتب را با ذکر نشانی دقیق و نوع حادثه، اطلاع دهید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز