خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی داراب خبرداد؛

عامل تیراندازی در داراب دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۹۷۳

فرمانده انتظامی داراب از دستگیری فردی که در زمان انتخابات اقدام به تیر‌اندازی با اسلحه شکاری کرده بود خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علیرضا نوشاد در تشریح جزئیات این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی جلوی مکان اخذ رای واقع در بخش فسارود، بلافاصله مأموران انتظامی پاسگاه پاسخن جهت بررسی موضوع  به محل اعزام شدند.

وی افزود: با تحقیقات میدانی پلیس مشخص شد که فردی ناشناس با یک دستگاه خودرو پس از پایان رأی گیری و در زمان شمارش آراء جلوی یکی از مکان‌های اخذ آراء اقدام به تیر اندازی هوایی با اسلحه شکاری نموده و بلافاصله از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی داراب تصریح کرد: بلافاصله اقدامات تخصصی پلیس برای دستگیری متهم متواری آغاز شد که در نهایت با تلاش های صورت گرفته مخفیگاهش در یکی از روستاه‌های بخش فسارود شناسایی و وی را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

نوشاد با اشاره به اینکه از مخفیگاه متهم اسلحه شکاری بکار رفته در تیر اندازی و تعدادی فشنگ مربوطه و یک قبضه اسلحه بادی کشف شد، تاکید کرد: جامعه به هیچ وجه جولانگاه اوباش و مجرمین نخواهد بود و پلیس همواره با افرادی که بخواهند به هر طریقی اقدام به قدرت نمایی و مختل کردن نظم و امنیت عمومی مردم کنند، مقتدرانه و در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز