خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور اتباع خارجی استانداری فارس:

دستگیری و طرد اتباع خارجی غیر مجاز در شیراز با جدیت دنبال می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۵۶۱

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس گفت: دستگیری و طرد اتباع خارجی غیر مجاز در سطح شهرستان شیراز تا آخرین نفربا جدیت دنبال می شود.

به گزارش ایلنا، بهرنگ قربانی در دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان شیراز ابعاد مختلف دستگیری و طرد اتباع غیر مجاز در سطح شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.      

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس گفت: برخورد و طرد اتباع خارجی غیر مجاز مطالبه عمومی مردم ساکن استان به ویژه شهرستان شیراز است که با همکاری بسیار خوب مجموعه های انتظامی در حال پیگیری و انجام است. 

وی افزود: تا چند ماه پیش اعلام نارضایتی در سطح جامعه به دلیل حضور اتباع خارجی غیر مجاز بسیار گسترده بود که اکنون این نارضایتی تبدیل به رضایت شده و حضور کمتر اتباع غیر مجاز در سطح اجتماع کاملا مشهود و ملموس است.                                   

قربانی گفت: این اعلام رضایت عمومی مرهون تلاش های بی وقفه جان بر کفان مجموعه انتظامی استان فارس بوده و تلاش این عزیزان را ارج می نهیم.                    

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری فارس در ادامه به مصوبه ممنوعه بودن منطقه هشت شیراز اشاره و خواستار اجرای دقیق این مصوبه شد.

وی در پایان از مجموعه انتظامی شهرستان شیراز خواست دستگیری و طرد اتباع خارجی غیر مجاز تا آخرین نفر با جدیت دنبال شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز