خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

نمایشگاه صنعت هوایی پیام بخشی از توانایی های فرودگاه بین الملی پیام را اثبات کرد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۸۶۲

استاندار البرز گفت:فرودگاه بین المللی پیام دارای قابلیت ها و ظرفیت های فراوانی است که با برگزاری این نمایشگاه و به نمایش گذاشتن دستاوردهای کشور، بخشی از آن را اثبات کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در آیین گشایش نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام که روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه ۱۴۰۲ در فرودگاه بین المللی پیام برگزار شد، با بیان اینکه این نمایشگاه تخصصی اولین بار است که در البرز برگزار شده، افزود: کشورهای پیشرفته دارای صنعت هوایی هستند و اکنون قابلیت ها و توانایی های فنی کشور در معرض دید عموم قرار گرفت. 

وی ادامه داد: کشور در حوزه تعمیرات موتورهای هواپیما پیشرفت بسیار خوبی دارد که به دست فرزندان نخبه این مرز و بوم رقم خورده است. 

عبداللهی گفت: در سنوات گذشته این نمایشگاه در استان هرمزگان و جزیره کیش برگزار می‌شد و اکنون برای نخستین بار البرز میزبان این رویداد است.

وی افزود: فرودگاه پیام دارای قابلیت ها و ظرفیت های فراوانی است که با برگزاری این نمایشگاه و به نمایش گذاشتن دستاوردهای کشور، بخشی از آن اثبات کرد.

استاندار البرز گفت: ۲ وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات و راه و شهرسازی، راه اندازی پرواز های مسافربری و کارگو را در پیام دنبال می کنند. 

وی افزود: در راستای تعمیرات موتورهای انواع هواپیما نیز این فرودگاه ظرفیت دارد.

عبداللهی گفت: درصدد هستیم با توسعه و ارتقا خدمات و لحاظ الزامات پدافند غیرعامل در فرودگاه پیام، فرودگاه های امام خمینی(ره) و مهرآباد را پشتیبانی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز