خبرگزاری کار ایران

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خبرداد؛

فروش آرد به گلستانی ها توسط نانوایان سوپرآزاد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۵۵۶

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان گفت: فروش و توزیع آرد مصارف خانوار به منظور پخت نان و شیرینی خانگی از سیزدهم اسفندماه تا پایان ماه مبارک رمضان توسط نانوایان منتخب نوع ۶ و به اصطلاح سوپرآزاد هر شهرستان صورت می گیرد.

به گزارش ایلنای گلستان، روح الله مهری اظهار کرد: حسب مصوبات و تصمیمات متخذه از سوی کارگروه آرد و نان و ستاد تنظیم بازار استان فروش و توزیع آرد مصارف خانوار به منظور پخت نان و شیرینی خانگی از امروز سیزدهم اسفندماه تا پایان ماه مبارک رمضان توسط نانوایان منتخب نوع ۶ و به اصطلاح سوپرآزاد هر شهرستان صورت می گیرد.

مهری افزود: نرخ فروش آرد به عموم به ازای هر کیلوگرم ۱۸ هزار تومان است و مقدار فروش آرد برای هر نفر تا سقف ۵ کیلوگرم در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: فروش آرد بصورت کیسه ای ممنوع بوده و فهرست نانوایانی که در این طرح قرار می گیرند نیز اطلاع رسانی می شود.

وی گفت: با توجه به نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و پایان سال و همچنین افزایش تقاضای کالاهای اساسی در سطح استان، طی پیگیری بعمل آمده از سوی این اداره کل مجوز واردات شکر توسط شرکت بازرگانی دولتی ایران به میزان ۵۰۰ تن به استان گلستان صادر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز