خبرگزاری کار ایران

با اعلام ستاد انتخابات قزوین؛

نتایج نهایی انتخابات در چهار حوزه انتخابیه استان قزوین اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۸۹۹

با پایان شمارش آرا و اعلام ستاد انتخابات استان قزوین چهار نماینده مردم استان قزوین برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دو نماینده مجلس خبرگان رهبری مشخص شدند که در مجموع سه نفر از منتخبین از دوره‌های قبل بودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، بنابر اعلام ستاد انتخابات استان قزوین، نتایج انتخابات یازدهم اسفند ماه ۱۴۰۲ اعلام شد.

در حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز، سالار ولایتمدار با ۶۰۰۲۹ رای نخستین برگزیده مردم بود، فاطمه محمدبیگی هم با ۵۲۷۵۴ رای به عنوان دومین نماینده راهی مجلس شدند.

روح الله عباسپور از حوزه انتخابیه بوئین زهرا و آوج با ۲۲۰۰۳ رای و عباس بیگدلی از حوزه انتخابیه تاکستان با ۲۳۷۰۳ رای منتخبین مردم بودند.

برای مجلس خبرگان رهبری هم آیت الله علی اسلامی با ۱۵۷۵۷۵ رای و آیت الله مظفری با ۱۳۹۴۸۱ رای به عنوان نماینده مردم استان انتخاب شدند.

گفتنی است میزان مشارکت مردم قزوین حدود ۴۰ درصد بوده، همچنین مردم استان قزوین در انتخابات مجلس یازدهم که در سال 98 برگزار شد با 42.19 درصد مشارکت بیست و پنجمین استان از نظر میزان مشارکت بودند، میانگین مشارکت در سطح کشور هم 42.57 درصد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز